Operaguttas Sommerkonsert 2024

Evenemangsdatum

tisdag 30 jul 2024 19:00

avslutas tisdag 30 jul 2024 20:30
Kalenderposten anpassas till din lokala tidszon
Beställ

Tillgängliga artiklar

Barn og unge tom 18 år
Voksen
event image

Evenemangsinformation

Velkommen til en herlig sommerkonsert med Operagutta Jan Erik Fillan, Andreas Hoff og Arild Bakke. Operagutta har holdt sommerkonserter til glede for folk i Telemark og Vestfold i over 20 år, og dette har blitt et av sommerens høydepunkter for mange i publikum. Sommerturnéen går av stabelen igjen i år, etter godt besøk og god stemning i 2023. Med seg i notebunken denne sommeren har de et variert utvalg av både vakker, høytidelig og sjarmerende musikk, smakebiter av sommerlige viser og fine melodier, samt kjente operaarier og musikallåter. Trond Akerø-Kleven er Operaguttas faste pianist, naturligvis også denne kvelden. Velkommen til Nøtterøy Kirke for en storslagen opplevelse.

Denne konserten er del av konsertserien "Sommertoner 2024", i alt 12 konserter i Nøtterøy og Veierland kirker. Følg oss gjerne på "Musikk i kirkene på Nøtterøy" for ytterligere informasjon.
Voksne 350,-, barn/unge gratis

Arrangör